2007年7月26日 星期四

20070725

尼幾日真係好多野做,話咁快又6點啦,準時走人。去到旺角火車Pong已經等緊我,之後去左新世紀度買撈撈撈食,好味。一路食一路行去”C”度換衫,我地玩750分嘅極速單車班,雖然玩過一次,但都好緊張呀。8點開始啦,踏到中段,我真係想死,一路踏心諗下次比錢我都唔會黎踏,真係攞我命。不過佢出嘅汗真係超多,我嘅汗簡直就係滴出黎。
Pong玩完話要做一陣機,而我見跳舞室又有人等唔知玩咩,所以我都走去玩,9點開始啦,點知主要係玩平衡同腳,慘啦!剛剛踏完單車,腳仔都軟晒,不過我都捱到10點。玩完就去沖涼啦,一身臭汗味,聞到都想

11點幾返到屋企食完飯就執野啦,唉!日日都咁夜返到屋企,真係好攰呀。

6 則留言:

  1. 你o地真係好有恆心呀! 咁究竟...有無瘦呀???

    回覆刪除
  2. 咦.........乜你唔係星期三休息架咩

    回覆刪除
  3. VickiE, 磅數就無明顯咁跌到,但Pong話我塊面無以前咁包囉 樂樂&L, 我星期日好relax架 包, 星期二休息左啦,因為Pong病病地所以無去

    回覆刪除
  4. 晚晚咁夜先返屋企 , 好辛苦喎

    回覆刪除