2007年7月24日 星期二

爆鎖

昨晚依舊6點鐘放工,7點50分玩body pump,玩完再玩body combat,Pong要做下機先走,所以我去行下路,行行下有位職員小姐行去d會員身邊講野,唔知講咩,之後行左我隔離同我講,問我check左自己嘅私人物品未,因為男更衣室有人報失,我梗係第一時間上去睇下啦,好彩無事。

其實上個禮拜男更衣室已經試過比人爆過鎖,locker裡全部嘅野都無晒,好慘呀。不過佢地都係用密碼鎖嘅,我記得初初入會時d小姐都同我地講過千其唔好用密碼鎖同埋細鎖,更衣室又好多通告叫d人唔好用咩鎖,但d人永遠都唔會聽,真係想講一句抵死。
不過我都係要小心d。

15 則留言:

  1. 咁都算係抵 C 既 , 已經貼晒告示仲用果 D 鎖

    回覆刪除
  2. 男更衣室爆又關你事............. 唔通佢認錯人.........

    回覆刪除
  3. 讀書時...d人都話 密碼鎖好易爆....而且...要裝個密碼係咩都唔難....如果咁就用...就真係醒啦....

    回覆刪除
  4. 咁其實要用啲咩鎖先至安全啲呀???? 火火妹...你試過一開自己個locker見到啲唔係屬於自己既嘢未呀???我試過呀......都幾攪笑呀

    回覆刪除
  5. 小心!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~

    回覆刪除
  6. 點解男更衣室,又會走去同你講?? 其實D鎖點都唔安全,我見過一次有人連對鞋都比人偷埋呀!!

    回覆刪除
  7. 下... 我番工o個度都係用密碼鎖喎... 咁咪好危機....

    回覆刪除
  8. 淡普洱, d人自己攞黎衰 包, 我諗係因為咁短時間發生左兩次,所以咪叫埋我地睇下囉 柯比布, d人都話密碼鎖個密碼容易撞 紗也加, 點解嘅??咁你自己d野有無唔見呀?? L, 我會的 carcar, 我會的, 但其實我都好怕 死狗正, 安全起見, 果d人係咪變態架, 咁鬼臭都偷 月月, 我相信你嘅同事唔會偷掛??

    回覆刪除
  9. 包, 我諗係因為咁短時間發生左兩次,所以咪叫埋我地睇下囉   咁唔 make sense 呀, 男更衣室同女更衣室係完全唔同既地方, 要 check 都係男既去, 點會叫埋d 女既一齊架........ 即係男廁有人跌左野, 會唔會問有冇女仔執到.........

    回覆刪除
  10. 抵 C , 叫咗唔好用都死要用, 要死邊個幫到你.

    回覆刪除
  11. 可能人地果對係靚野, 或者係同佢過唔去呢

    回覆刪除
  12. 火火.因為人事部果邊冇幫我登記我係用果個LOCKER,所以佢又俾另外個人用.咪有咁既攪笑位囉.當然梗係冇唔見嘢啦.因為我哋連LOCKER都有弊路電視呀~

    回覆刪除
  13. 咁樣好驚喎............點解會咁唔安全o架! 咁你用緊o個鎖係咪超大個o架!? 哈哈...

    回覆刪除
  14. 包, 咁我點知喎, check左安心d嘛 樂樂, 咪係, 唔抵可憐架 死狗正, 我諗一定好大仇口啫 紗也加, 但係果個人唔覺得奇怪點解會有唔屬於自己嘅野架咩??locker都有閉路??但如果健身中心locker都有閉路就死啦 VickiE, 咁又唔係超大型, 普通囉

    回覆刪除