2007年7月11日 星期三

牛排

唔知點解尼排無之前咁忙,可能我已經習慣左啦

昨晚遲左15分鐘走.出到旺角Pong仲開緊會,咁我就行去左花園街度食勁辣魚蛋,真係好好味

食完就行去家樂商場,因為人有三急,廁所都咁鬼多人,無幾耐Pong終於放工啦,咁我地就周圍行啦,又去左潮流特區度夾糖,我仲買左史迪仔嘅印仔添,行到8點幾就去左第尾牛排度食野,等左好耐,有兩對人遲過我地,但竟然佢地食先,不過佢d牛排真係 

最尾仲有朱古力雪糕送添,兩個牛排餐埋單都係$146

返到屋企都係10,仲可以睇一陣"通天",睇完我就出左廳同Pong睇佢d/l嘅星光大道,係台灣嘅歌唱比賽囉,ok

睇完就去


覺覺豬啦

沒有留言:

張貼留言