2007年7月18日 星期三

活洛油

前日玩完Body pump之後就開始周身痛,行路同踎低個大比都好痛,連個膊頭都係...

所以昨晚瞓覺前塗左d什麼活洛油,今朝起身個膊頭已經唔痛啦,但隻腳仲痛過昨日,個身d油味仲好勁...好嗅呀,我感覺自己好似個老人家

13 則留言:

  1. 婆婆, 聞聞下就慣架喇........

    回覆刪除
  2. 我...寧願...放日假o係屋企至搽喇! hehee...

    回覆刪除
  3. 火火~~ 你可以試下用一隻叫「喜療妥」ge藥膏呀 我之前都試過 ok得ga!!! 同埋下次做運動前後可以試下搽下d按摩膏 都ok有用ga!!

    回覆刪除
  4. 「喜療妥」係扭傷先用架喎.......... 貼「殺龍巴斯」好過啦..........

    回覆刪除
  5. 介紹你用一隻藥膏, 叫 "蜂毒軟膏", 我次次玩完肌肉痛都係搽佢! http://www.thh.hk/PA/products/productdetail.php?mcatid=2&catid=27&proid=121&st =  

    回覆刪除
  6. 可能係運動過龍... 休息幾日應該無事GA~ 火火做咩咁搏呀?

    回覆刪除
  7. 樂樂, 做咩笑人喎 包, 我慣啫, 但我怕嗅親同事呀。"殺龍巴斯"Pong用過話唔係好得喎 淡普洱, 我要舒服 死狗正, 搞到我都唔夠膽走去同事身邊呀 VickiE, 唔得放假要扣錢架 月月, 邊隻按摩膏呀 chocolate, 等我又試下先 carcar, 好返好多啦^^ 袓兒豬, 因為我要瘦瘦瘦瘦瘦瘦  

    回覆刪除
  8. 其實...我覺得你好鬼勁...我咩運動都唔做..日日係office only坐..我都周身骨痛...如果我好似你咁..我諗我d骨"難"左...唔知係唔係我太細粒...d骨唔好呢...woo...

    回覆刪除
  9. 我以前都係咩運動都唔做架, 但以家習慣左啦

    回覆刪除