2007年7月14日 星期六

20070714

短週唔洗返工,11點半比Pong嘈醒左,所以就換衫出旺角搵佢食Lunch啦,佢同我去左板前就食壽司,食到1點半佢就返去做野,我就行一陣旺角,今日真係超熱,一路行我背脊已經出晒汗,之後我行到去之前佢話買太陽眼鏡個度,個間野係好鬼舊,不過比其他眼鏡鋪係平少少,所以我就買左比佢啦 ,之後我就話有份比佢,所以佢落黎攞完我就返屋企啦

Pong今日收7點,返黎沖完涼,大約8點鐘就落街搵野食,因為佢爸媽返左大陸,我地去左試大家樂嘅什麼朱古力噴泉個餐,我覺得d扒一d都唔好食,個噴泉仲好似想做到好似d自助餐咁,我覺得一d都無可能囉。


食完就去amp行左陣之後就返屋企啦,Pong返到屋企上左一陣網就瞓左啦,我就睇熱情仲夏,以家1點幾啦,打完個Blog啦,再睇過...ByeBye

8 則留言:

  1. pong 都幾辛苦喎.........星期五放工做完運動, 走去睇午夜場, 2點幾返到屋企, 第日仲要返工.......後生仔果然捱得.......

    回覆刪除
  2. 包, 我地初初一齊時,成日都係睇午夜場之後第日又要返工 L, 謝謝

    回覆刪除
  3. 火火妹, 我同老婆包初初一齊時, 夠成日半夜兩點幾先返屋企.........第日又要返工.........

    回覆刪除
  4. 個朱古力噴泉仲想試下o添...依家...未必lu!

    回覆刪除
  5. 熱情仲夏我覺得麻麻地咋...可能因為唔係好鍾意個女主角啦~不過我好鍾意小綜(鄭元暢)火火你覺得呢?好睇嗎?

    回覆刪除
  6. 包, 咁以家尼 QQ, 謝謝 VickiE, 仲有呀,佢個粒士多啤利超超超超超超硬呀,寧願揀香蕉船好過 袓兒豬, 我都覺得個女主角唔夠靚,所以唔係咁好睇,我都係睇男主角多d  

    回覆刪除