2007年7月14日 星期六

健身 19

教練下晝4點幾打比我話cancel我問佢點解同埋約返幾時,佢話全部都cancel,吓!即係咩呀??之後我追問佢都唔答我,所以最後都收左線。
6點鐘準時放工,去到Pong做野嘅地方等佢放工,之後食左章魚小丸子,因為我諗住玩7點50分嘅Body Pump,7點10分就去換衫啦,換換下衫教練又打黎,話以家上堂〈你想點呀〉,換完衫我去搵佢,原來佢介紹第二個教練比我,新教練叫我做又幾部機睇下我嘅程度去到邊,之後又坐底Sell多我8堂,唉!!咁我梗係話無錢唔再加堂啦,就係咁浪費左一堂啦。


本身教我個教練同Pong講話15號就會辭職唔做,因為佢交唔夠數所以佢公司就唔比佢教學生喎,唔比佢教學生都無晒"隱",而且教練每上一堂就會有錢收,就算唔教學生都應該有底薪架??唉!總之搞到我都覺得好鬼煩啦,最煩嘅係又比人Sell啦,搞到我無得玩body pump啦,要等到9點鐘玩body combat,我喜歡嘅教練放完假返黎啦,佢教我就玩得特別出力

Body Pump其實即係舉重囉,不過又係跟住音樂嘅節奏去做囉,其實都幾辛苦...

2 則留言:

  1. 咁就俾人兜左喇.........唔知易唔易搵過第二份呢.........

    回覆刪除
  2. 我最怕習慣o左o個個人...但轉個頭話要轉人! 佢都好慘......無端端咁就無得做!

    回覆刪除