2007年7月21日 星期六

運動手套

昨晚6點鐘放工,Pong係大班買面包,之後係火車站等,一路行一路食。
行左去波鞋街嘅運動鋪,佢買左對健身手套比我,嘻嘻@@,其實我一早都想買,因為我怕手板起"枕"

買完就去中心換衫,750分有堂Body Pump我可以戴手套玩haha,戴左之後我覺得好似的士。玩完Body Pump梗係唔比佢停,玩埋Body Combat啦。
玩完沖埋涼都10幾啦,返到屋企樓下,係百佳買餅同飲料,Pong佢仲買左兩包薯片添呀,返到屋企食埋飯佢又開左一包,我又忍唔住一齊食,之後睇左一集熱情仲夏,Pong一早瞓到呼呼聲啦,睇完成1點啦。

4 則留言:

  1. 型呀, 不如你錄段片黎睇下啦......

    回覆刪除
  2. 早一排都有去做GYM, 同你一樣,都有買手套, 本身買左一對,可惜有一次唔記得帶返屋企, 咁走去再買啦,買左同你一樣既牌子既手套, 好可惜,原來我買左兩隻左手手套返黎, 張單又掉左,激死我~~~ 而家冇做GYM啦,下次買,我會小心小心~~

    回覆刪除
  3. 你o地早瞓o左咁bor!  真係好攰嗎!?

    回覆刪除