2007年7月19日 星期四

20070718

放工無去做gym,同Pong去左又一城行街,佢有張patagonia嘅qpon7月31日到期,所以佢買左兩件衫,之後就坐地鐵返觀塘,去左apm攞男兒本色嘅戲票,因為上次同屋企人係酒樓食完飯埋單送嘅,所以係唔洗錢,如果要錢我地都唔會睇。


又係午夜場呀,第日仲要返工添

之後去左扭蛋,扭左隻史迪仔返黎,幾得意...

到運動家諗住買健身手套,但得女裝無男裝所以我唔買,之後就返屋企食飯啦...Pong個同事返完印尼之後買左盒蝦餅比佢做手信,佢媽媽炸左少少出黎食,好好味呀...

9 則留言:

  1. 唔係化...........今晚午晚場..........

    回覆刪除
  2. 火火妹~睇完話我知好無睇喎!

    回覆刪除
  3. 嘩....午夜場咁激 , 我記得對上 1 次睇午夜場係第 2 日星期日 , 如果平日打 c 都唔去

    回覆刪除
  4. 火火妹...聽日番工記住唔好烚眼瞓呀.....

    回覆刪除
  5. 我覺得唔會太好睇, 呢套戲OK or not?

    回覆刪除
  6. All, 結果我係無睇到嘅,因為 Pong 實在太累啦,而且我地都唔係好想睇,只不過有免費票,不過好似好浪費咁

    回覆刪除
  7. 唔睇係岩既.......洗錢戲.......唔睇都冇損失.......

    回覆刪除
  8. 話時話...我好似未睇過午夜場喎...感覺如何呀?

    回覆刪除