2007年7月31日 星期二

熱到爆

阿叔一早出左街,10點幾又有份急件,所以就要我去,行去搭車時去左健康工房度買左枝涼茶飯,之後就去搭巴士,好彩都唔係等左好耐啫。到站啦,一路行個身就一路流汗,去到人地公司交低份野就走人,搭巴士返到大圍竟然落雨呀,有帶傘時又唔落,無帶先黎落,雖然落雨,但途經馬會梗係要入去買返張$20嘅六合彩啦。

1點就叮返我嘅豐富午餐食,食完就上網直至2點鐘。

3點半會計姐姐又叫我幫佢出街收票,收完又要趕去入票,返到公司我就好似剛剛沖完涼咁,不過返到黎有砵仔糕食,因為有同事朝早返左返黎,我真係好耐無食過啦,以家仲有新款綠&芝麻添呀。

5 則留言:

  1. 新款好唔好食架.............

    回覆刪除
  2. 係呀係呀.依家香港啲天氣真係越嚟越熱呀.......好辛苦.......

    回覆刪除
  3. Kent, 最慘係落完雨都唔覺得涼呀 包&VickiE, Ok啦, 不過太少豆啦 紗也加, 唔知遲d會唔會有40度呢

    回覆刪除