2007年7月7日 星期六

健身 18

我好似成個禮拜都無上過堂啦,有d唔係好想上嘅感覺添。放工都已經即刻走啦,到旺角同Pong係大班買左個面包之後就去換埋衫搞下搞下嘩!715分啦,遲左成3個字添。我一路做,佢一路係我隔離講笑,搞到我無力。

好快咁又過左一個鐘啦,佢另一位學生黎搵佢啦,佢就叫我自己做多幾set先自由活動,所以我都做多左幾下。之後同Pong去跑步,行上同落樓梯有d腳軟,都要扶住扶手黎行,跑到845分就去排隊玩Body Combat,我喜歡那個教練做放緊假,我諗要到下個禮拜先見到佢啦。

9 則留言:

  1. 努力呀~~~~~~ 勤力d 做 , 就冇力去行街洗錢喇........

    回覆刪除
  2. 火火妹繼續努力呀 , 包叔叔你既提議都唔錯喎

    回覆刪除
  3. 努力呀!!! 就快到你家姐結婚o既日子喇!!! 減多D~減多D~減多D!!!

    回覆刪除
  4. 包 & 淡普洱 , 唉!個方法係唔得架,因為當我休息時我又會心思思咁想行街,到時仲慘呀 carcar, 謝謝你 VickiE, 我會,不過一到夜晚我就想食野

    回覆刪除
  5. 離目標日子越來越近...火火加油!!!

    回覆刪除
  6. 你真係好有恆心呀.....好勤力呀...風雨不改....我好想睇到你嘅成果呀.......到時記得影多d靚相呀....

    回覆刪除
  7. 我都想睇下你既成果呀........  泳裝呀, 唔該.

    回覆刪除
  8. 嘩...你真係好有恒心呀...繼續努力呀....

    回覆刪除