2007年7月4日 星期三

換錢

自從Pong返左旺角之後就越黎越遲起身返工,有時仲遲過我添,真係過份啦。不過佢落樓就係小巴站啦,去到旺角又係佢工作附近落車,幾好呀,而且唔洗半個鐘就到。好出奇今日見佢著牛仔褲返工,所以問下佢原來今日要開會〈因為佢夏天日日都係著短褲〉。

佢臨出門口時攞住張$100同我換$10,因為佢無散子搭小巴,我都無$10喎,不過我有$7,就係咁$100換左$7幾好,之後佢就出左門口lu

9 則留言:

  1. 咁你做乜收佢100蚊呀........

    回覆刪除
  2. 咁著數0既事幾時先有我份呀~

    回覆刪除
  3. 咁你好著數---- 那麼好穿jean上班 夠輕鬆!

    回覆刪除
  4. 樂樂, 係呀 淡普洱, 如果日日同我換就好啦 包, 因為我仲有幾日先出糧囉 袓兒豬, 好快到你 VickiE, 一時時啦 阿新, 係呀  

    回覆刪除
  5. 咁樣換$都幾好喎....我唔貪心...一個星期換一次都得咖啦..哈哈.....

    回覆刪除
  6. 嘩...如果都有人同我咁樣換錢就好喇...

    回覆刪除