2007年7月26日 星期四

鼻血

我個鼻由細到大每隔一段時間就會有血,但佢唔係流出黎喎,只係用紙巾時會有,但我一d都唔痛喎,今日又開始係咁啦,不過兩三日之後又無事,真係奇怪。

7 則留言:

  1. 我細個o個時都成日流鼻血ga... 而且一流就流勁多 不過而家好少流lu..

    回覆刪除
  2. 我都成日係咁咖...唔係好多...一"新" 鼻涕呀...newnew佢就有....我覺得係可能個鼻太乾...飲d滋潤嘅野睇下好唔好d....

    回覆刪除
  3. 我都會好似你咁, 我覺得應該係損左~~

    回覆刪除
  4. 如果嚴重既, 要去焊鼻架.........

    回覆刪除
  5. 月月, 咁恐怖 柯比布, 我都係咁架 死狗正, 但又無焦嘅 包, 咩叫焊鼻 淡普洱&Kent, 因為我唔鐘意食藥, 所以好少睇醫生

    回覆刪除