2007年7月17日 星期二

20070716

6點準時放工,搭火車去旺角搵PongPong係大班買面包,我地決定左做gym之前都係食面包算啦,Pong買完面包係火車站等,之後去左fanclPerfect Fit Drink,因為我之前飲過一個月效果真係掂,我多數都係做gym之前飲,飲完真係出得勁多汗,所以係Pong嘅同意下,我決定再買,當我同個sales姐姐講我要3盒嘅時後佢又sell6盒,好啦!咁我要6盒嘅時候佢又sell我買夠3千,因為可以有一年嘅9折〈我以家係95折〉,我覺得佢地真係有毅力,我比錢時佢地又係講同一番說話〈我都想買,不過3千真係好貴呀〉。
去到換埋衫7點半,750分玩Body Pump啦,初初有d緊張架,因為我同Pong第一次玩嘅關係,所以教練唔洗我地玩咁重。到9點鐘就玩Body Combat啦,還以為自己唔攰,點知踎低嘅時間腳軟呀,真係救命。

5 則留言:

  1. 嘩... 乜o個d perfect fit drink咁貴ge... 火火好捨得買啊~~~

    回覆刪除
  2. 火火妹.果啲perfect fit drink係唔係真係得呀??我肥咗好多呀,我都想試吓??但係係唔係一定要做運動先見效架

    回覆刪除
  3. 成日做運動都要飲埋d 咁既野...........

    回覆刪除
  4. 月月 , 為左瘦梗係捨得啦 紗也加 , 咁我又唔知呀,不過我見好多人買架 包 , 想快 d 瘦嘛

    回覆刪除