2007年7月27日 星期五

變形金剛

昨晚又同Pong睇戲啦,睇變形金剛,又係午夜場,睇完返到屋企3點呀。

初初我以為佢係好什麼日本片恐龍戰隊od咁,但係原來唔係囉,我本人都覺得好好睇,又緊張、又型、仲有少少搞笑,真係要去睇下。



不過剛剛開場,已經熄晒燈,有班”o”o妹剛剛入場,坐我地後面個排,有個女仔未坐底時,就係度話 (你坐後d咪得囉) 跟住仲講左好多句野先收聲,頂你個死八婆講野唔緊要呀,但係唔好咁大聲啦,以家唔係學校去旅行坐旅遊巴呀。佢究竟知唔知騷擾到人架??係咪以家戲院做戲之後無再播什麼關掉手提電話&請將音量收細,所以佢唔懂呀。

第二件事就係坐我隔離有對男女大約三十幾歲未到四十到啦,個男人都好正常,不過個女就超超超超超超超超超超白癡,一路睇一路講,有d位根本唔好笑又笑,真係好煩!


真係好煩好黑人憎

7 則留言:

  1. 個個都話好睇, 但我仲未有機會去睇~~

    回覆刪除
  2. 我尋晚都同bf睇左喇,又係遇到好似你所講既情況,呢d人真係好討厭呀

    回覆刪除
  3. 我都好怕以上果2種人架....

    回覆刪除
  4. jacqueline, 乜你撞到火火妹呀

    回覆刪除
  5. 死狗正, 快d去睇啦 Jacqulline, 吓, 唔通我地係同一個地方&時間睇?? Kent, 我都好耐無遇過,可能d白癡放暑假,所以咁岩都係睇唔夜場囉 包, 真係咁岩

    回覆刪除
  6. 我都好想睇! 但未有時間! 希望未落畫! (歡迎瀏覽my blog) Thanks!

    回覆刪除