2007年7月10日 星期二

再見大姨媽

真係好大姨媽終於走左啦,而我塊面話咁易又好返晒啦,仲快過用暗瘡水呀,以家知道唔係因為護膚品令我生暗瘡,所以我都洗用用下全部浪費晒啦,以家每日我都會飲一杯即沖嘅多多牌紅棗茶,希望下個月有改善啦。

6 則留言:

  1. 係呀! 真係好煩o架! 一就快 "到" 就會係咁爆粒粒o架喇!

    回覆刪除
  2. 之前我日日飲 紅棗茶,搞到面生暗瘡~ p.s因為飲得太多紅棗茶補得濟...

    回覆刪除
  3. 見到妳個標題,仲以為係咩事呢!原來妳講嘅大姨媽係每月…

    回覆刪除
  4. 係呀....每個月都差唔多時候都會係咁生暗蒼呀...真係好慘呀.....

    回覆刪除
  5. VickiE, 你都有尼d問題出現呀?? ⓒ♥CⓚëR , 咁我間中唔飲下好啦 carcar, 嘻嘻 紗也加, 唔知有咩解決放法呢

    回覆刪除
  6. 有! 不過我知道好多女仔都係呢~唔係我o地有問題!!

    回覆刪除