2007年7月22日 星期日

23號的冷飯

我發覺我個Blog好鬼悶, 因為無咩相, 所以我想影下我嘅冷飯比大家睇下




我好健康架, 一大半都係菜

11 則留言:

  1. 好似唔錯喎... o個d係唔係魚來ga?

    回覆刪除
  2. 應該會幾好味 不過我唔食魚ge...

    回覆刪除
  3.  如果比我食應該唔夠飽!

    回覆刪除
  4. 隔夜魚好似好 "腥" 喎..........

    回覆刪除
  5. 只要叮返時夠熱...我就覺得無咩問題o架喇!

    回覆刪除
  6. 嘩...我都勁鐘意食魚呀.啲人成日都話噙夜魚好腥...其實我話一啲都唔腥呀.仲好好味呀...

    回覆刪除
  7. 月月, 我最意食魚 樂 樂, 你咁大食?? 袓兒豬, 一時時啦 包, 我覺得一d都唔腥喎 VickiE, 無錯 紗也加, 我都好鐘意食魚, 我可以一個人食幾條魚都得

    回覆刪除
  8. 因為根本就係雪魚嘛............

    回覆刪除