2007年7月5日 星期四

炒飯

昨晚休息無去做GYM7點鐘就返到屋企,7點半開飯,今日食粥,所以無得帶飯。睇電視睇到9點幾走去沖涼,沖完涼剛剛好做學警,11點我就攞左D冷飯、白菜仔同雞蛋炒飯今日帶飯。落菜同飯炒時都好好地,不過一落蛋之後好快就有道燒焦左嘅味,所以炒多兩炒我就熄左火,搞到D飯一D咸一D淡,唉!真失敗

9 則留言:

  1. 陰公囉火火 不如買返來食啦~

    回覆刪除
  2. 教你一個懶人方法呀......就係先把 蛋同飯攪暈, 然後先 下鍋煮,  這樣就粒粒 飯都可以有蛋 包 住, 包你煮到靚靚炒飯......再講你下鍋的次序有問題呀!

    回覆刪除
  3. 係呀, 冇理由落菜先架.........我唔識炒飯都知........

    回覆刪除
  4. 袓兒豬, 都唔係太難食啫 樂樂, 又係喎, 但點先可以炒到唔焦呀?? 淡普洱, 你又試下 包, 唔係炒熟左d餸先咩??

    回覆刪除
  5. 冇錯, 係炒熟d 送, 然後擺埋, 再炒飯, 加蛋, 加送.........我睇阿媽係咁炒既........

    回覆刪除
  6. 咁我咪岩囉炒熟d菜之後加飯加蛋

    回覆刪除
  7. 努力呀!!! 試多幾次就得o架啦~

    回覆刪除
  8. 冇錯, 係炒熟d 送, 然後擺埋 , 再炒飯, 加蛋, 加送 .........我睇阿媽係咁炒既........   你都冇擺埋, 後加........唔留心........罰你留堂再炒

    回覆刪除