2007年7月30日 星期一

飯盒

昨晚Pong爸媽來回所以有飯食,又可以帶飯。不過當我拿飯盒時,結果唔見左,我同佢媽媽搵左好耐,之後佢弟弟打電話返黎,所以佢媽媽問下係咪佢攞左,原來係佢。我心諗有無搞錯呀,就算我要唔要帶飯你都問一聲呀,借左都唔緊要啦,用完你都應該攞返黎啦,仲要留左係佢女朋友屋企喎。

一個飯盒幾錢呀,要嘅咪自己買囉,我最憎d人不問自取,仲要唔記得還。

13 則留言:

  1. 算啦........佢想食你口水尾呀嘛.........

    回覆刪除
  2. 算啦,小事, 女仔唔可以成日都好似咁小器架

    回覆刪除
  3. 下...如果唔係公家...要問o架喎... ! 算啦火火妹~放過佢一次咁多啦! (你o地相處得咁好...真係羨慕呀! 有D唔係根嘛...   女朋友同個媽咪未必夾o架! )

    回覆刪除
  4. vickie, 乜唔係一定唔夾架咩...........

    回覆刪除
  5. 包, 但之後我唔想食返佢口水尾呀 死狗正, 我覺得如果識用完後攞返黎就算小事 Kent, 即係咩呀?? VickiE, 咁你同牛嘅媽媽夾唔夾??

    回覆刪除
  6. 算啦!有時男仔就係咁大意咁無物所謂架啦!

    回覆刪除
  7. 包, 但之後我唔想食返佢口水尾呀   算啦........筷子都食唔少啦...........

    回覆刪除
  8. 咁豪咗比佢, 自己買過啦.

    回覆刪除
  9. 樂樂, 咁人地阿媽咪知你嫌人地個仔用過囉.........  會唔會呢.........

    回覆刪除
  10. carcar & 包, 咁又係 包 & 樂, 今朝佢媽媽都有問我需唔需要買第二個, 我話唔洗啦。因為佢媽媽估佢一定唔會記得攞返黎,所以過多兩日佢仲唔攞返黎我就會買過

    回覆刪除
  11. 咁佢媽媽對你真係好喎..........難得難得

    回覆刪除
  12. 吓...火火妹...咁你呢兩日咪冇得帶飯囉.......

    回覆刪除