2007年7月6日 星期五

20070705

下午做做下野突然諗起原來我好多野想買,但我又無$$$唉!唉!唉!唉!

6點咭鐘響即閃,Pong係大班買包面食完就去中心換衫啦,我係更衣室度hea715先去搵Pong,佢撞到佢個fd所以佢地係度吹水,我就排隊等750分嘅Body combat,玩完佢去做機我去跑步,我一路跑一路睇緣來自有機,睇完我地就去沖涼。忽然間我想食糖,所以去左潮特度夾糖啦,行左一陣就坐車返屋企啦,返到屋企食左少少飯,之後搞下東搞下西12點幾就瞓覺啦。

9 則留言:

  1. 上個禮拜先好似買左野咋喎.........

    回覆刪除
  2. 火火妹....我又係呀...無晒 $呀....唉.....

    回覆刪除
  3. 寫得咁小既 ??? 想買咩呀 ??

    回覆刪除
  4. 火火妹...我都係呀.我仲要交卡數呀...好慘~交完之後得番幾百蚊呀.今日先六號.點捱呀???

    回覆刪除
  5. 哈哈,輪到我講lu... 火火妹,食咁多糖,小心蛀牙呀!!!!

    回覆刪除
  6. 袓兒豬, 係呀,因為係公司打 包, 柯比布, 所以Pong成日都話女人錢係易搵d 淡普洱, 我想買...買野比家姐,高跟鞋,而且Pong又係九月生日,所以尼3樣都要係九月前搞掂囉 紗也加, 唉!咪係出糧嘅錢都交晒咭數,每個月剛剛出完糧又想快d到下個 月月, 買左之後我又無咩點食第左幾粒,大部份都係Pong食晒。  

    回覆刪除
  7. 火火妹~我又係呀!!! 我25出糧...但...唔駛一個禮拜... 我就會"有需要"地睇一睇個月曆o架喇... ...

    回覆刪除
  8. VickiE, 你個 ” 有需要 ” 好搞笑

    回覆刪除