2007年7月22日 星期日

20070722

Pong一早起身去左做gym,12點半返黎噪我起身,食完佢媽媽炒嘅飯之後就去左清水灣,去到差唔多2點啦好多人,我又唔識游水,又無水泡,只係企係水度。我見好多人玩浮床同埋好大隻海豚同海龜呀,遲d我都要買水泡玩先得。
4點幾就走去沖身好鬼多人係更衣室,我地連泳衣都無換就咁著衫,返到屋企差不多6點啦,梗係第一時間沖涼啦,等一陣仲要執返好d野啦。
我今日係沙灘見到d恐怖野呀.................有個二十幾歲嘅女仔化晒妝咁游水呀

7 則留言:

  1. 火火妹:我都唔識游水, 我都好想買個水泡呀, 但係唔知邊度有岩我既水泡...你知邊樹有, 記得話我知~~

    回覆刪除
  2. 可能佢就算個妝溶左, 仲靚過佢冇化妝個樣呢~~

    回覆刪除
  3. 點解無相睇架.........

    回覆刪除
  4. 化埋妝? 唉...D人根本...(本人認為)... 扮o野同姣囉...

    回覆刪除
  5. 嘉莉仔, 好呀... 今日我先同Pong講完希望有史迪仔人型公仔嘅水泡就好啦 死狗正, 咁佢瞓都要化妝囉,如果唔係半夜起身嚇親屋企人 包, 我又無帶相機又無帶電話點影呀,得兩個人帶貴重野,我怕比人偷呀 VickiE, 我都覺

    回覆刪除
  6. 嘩...化妝游水呀...咁佢咪要買啲好防水果啲囉...勁呀~

    回覆刪除
  7. 火火妹..個日我都係清水灣喎...我2點幾到..6點先走....(唔知我地見到認唔認得呢??哈哈)....我游水唔叻...都係攬住個水泡游游..好free呀....我果個星型水泡好抵...$15咋...

    回覆刪除