2007年9月30日 星期日

相機呀, 相機

尼幾日都無咩好寫, 都係返工放工咁...


今日10點起左身, 10點半出門口, 搭小巴出旺角去左大快活食早餐, 食到11點半慢慢行去"C", 玩12點10分嘅body combat, 等緊嘅時候Pong問我仲想唔想學泰拳, 我梗係想啦, 不過無人陪我學咋, 1點10玩完, Pong去做機我就行下路, 行左半個鐘度我就去沖涼先, 2點幾沖完涼走左去睇相機...好想買呀, 睇左好幾間, body shop落上嘅電器鋪玩左一陣相機添...


睇完就搭小巴返屋企, 今日坐個駕小巴個司機係女人, 佢駕得好恐怖, 一停車就死火, 我諗應該係新手, 因為有個人係佢後面一路同佢講...到左站我不知幾開心, 真係唔想咁早玩完呀


返到屋企伯母煮銀針粉, 我又食左兩大碗

Pong就好勤力咁上網睇下邊度有泰拳學同埋睇下相機&d人嘅評價, 最終都係放棄左啦

睇左一陣都係放棄啦


放假最好做d咩??

梗係瞓晏覺啦...byebye



9 則留言:

  1. 原來你有玩泰拳嘅 勁呀!  

    回覆刪除
  2. 玩泰拳呀???火火好,你好犀利呀~

    回覆刪除
  3. 我都想去學...可以去減肥呀~

    回覆刪除
  4. 咁你target 邊部相機呀..........

    回覆刪除
  5. Camel, 無架, 不過想學囉 K, 唔係, 我想學啫 carcar, 未呀 紗也加, 都係得個想字啫, 都未去報名 小貓咪, 係呀... 包, GX100, 不過太貴啦

    回覆刪除
  6. lee個司機真係睇到都唔上丫....kaka~~

    回覆刪除
  7. 火火妹~原來你都想學呀!? 唉...我都想呀! 但怕唔夠恆心... 牛話驚我發脾氣~因為人o地上堂前要操乜操乜喎!

    回覆刪除