2007年9月21日 星期五

我無偷懶

昨晚我好準時放工, 之後出旺角搵Pong佢係火車站等我, 因為佢要去奇華度攞月餅, 之後去左麥當當, 因為下午食完月餅頂住個胃所以我只係食左幾條薯條, 之後就去做gym啦, 梗係去玩body combat啦, 嘩!!!好似好耐無去咁呀



7點50分開始, 8點50分玩完, 之後就去沖涼啦, 因為我要趕返屋企睇歲月風雲, 睇完歲月梗係接住睇"味"啦, 我覺得田雞同谷德召好好笑

10 則留言:

  1. 你好似成個下午都o係度寫blog喎...

    回覆刪除
  2. 朋了, 佢指佢有去做gym 呀.........

    回覆刪除
  3. 食咁少薯條...留比我食架...kaka~

    回覆刪除
  4. 歲月風雲真係好好睇呀~但係仲有十集就大結局喇~真係想危永標快啲俾知佢啲衰嘢呀~

    回覆刪除
  5. 火火呀,我發覺你食0既野有唔少都係高卡路里喎~  

    回覆刪除
  6. 歲月風雲我miss左兩集無睇呀!依家講到咩呀

    回覆刪除
  7. 火火妹~你o地o係邊間做gym o架!?

    回覆刪除
  8. 月月, 唔係呀 包, 我都有去呀 淡普洱, 太耐無做, d肌肉又痛啦 Kent, 係晒個肚度啦 紗也加, 我一路睇個口一路鬧個衰人啦 祖兒豬, 係呀, 所以先搞到以家咁肥囉, 大家咁話 小貓咪, 我都miss左一集, 好似講到秀風唔小心用車撞到佢老公個老豆 VickiE, 我係兆萬隔離嘅"C"

    回覆刪除