2007年9月18日 星期二

飲糖水

昨日Pong本來返左工, 但辛苦到要搭車返屋企, 所以夜晚無去做gym, 我就做到7點先放工, 返到屋企食完飯, 睇完歲月風雲就同Pong落樓下飲糖水, 佢飲左碗熱嘅杏仁茶, 我飲左碗凍嘅椰汁紫米露...飲完就去apm行左一陣就返到屋企, 沖完涼吹埋個頭, 12點就瞓覺囉
初初識Pong嘅時候成日12點幾落街飲糖水嘅...所以先搞到肥左好多, 不過都係之前個間好味d

11 則留言:

  1. pong 唔 c 服仲落樓飲糖水 ??? 你就好啦 , 落到街咩都有得食 , 我 d 窮鬼半山區 , 落樓只有風食

    回覆刪除
  2. 唔記得恭喜你可以攞正牌偷懶唔做 gym 添..........

    回覆刪除
  3. 無端端落街咁...俾我...我會懶呢!   同埋我放工返屋企的話...第一時間一定沖涼!!! 沖完就唔出街o架喇!!! 一個大煩人~~~  哈哈...

    回覆刪除
  4. 好心你暉返2個鐘食,一定會好好多,唔會咁肥~~

    回覆刪除
  5. 我都好鐘意食糖水呀,基本上我係無糖不歡既,但係就因為肥所以唔夠膽成日食囉~

    回覆刪除
  6. 淡普洱, 有時點幾鐘Pong都會叫我落街飲糖水, 都幾慘夜媽媽 包, 多謝 VickiE, 我都唔想出架, Pong成日一食完飯就要行apm 死狗正, 我都想, 食完飯都9點幾啦 紗也加, 我淨係鐘意食黑糯米同紫米露咋  

    回覆刪除
  7. 病都唔抖多d....仲去行街街@@...

    回覆刪除
  8. 12點後先飲糖水 真係好易肥喎... 不過糖水的確又好好味

    回覆刪除
  9. 咁遲先食飯架~~~ 咁一係減少份量囉~~

    回覆刪除
  10. 你地好開心呀~ 你又唔係好肥,都唔怕成日去食糖水啦~ 羨慕死我喇 ~

    回覆刪除
  11. Kent, 佢成日都身痕坐唔定架 祖兒豬, 係忍唔住架 死狗正, 已經減少左好多啦 小貓咪, 肥係d鬼鼠嘅地方嘛  

    回覆刪除