2007年9月2日 星期日

20070902

今日雖然係放假, 但係我地都一早起身

, 因為我地要去做gym , 去到旺角10點半, 去麥記食早餐, 11點食完去更衣室, 我係更衣室度hea左半粒鐘, 12點10分玩bodycombat, 玩完一個鐘之後都死死下, 所以都係沖涼走人, 去左潮特行街, 行左一陣肚仔餓, 去左食上海野, 食完去左女人街, 嘻嘻...我買左把史迪仔嘅長傘呀, 仲可以即刻添呀, 之後就去左先達附近嘅Salon剪&染頭髮, 由3點鐘搞到6點幾先走得, 坐都坐到屁屁痛, 之後就坐車返屋企, 佢爸媽去左飲, 所以9點Pong煮左米粉同煎芝士腸仔蛋好味...

16 則留言:

  1. 3粒鐘姐..好快姐...剪加染wo~~

    回覆刪除
  2. 咁妳個新髮型,係咪好靚女呢?我好想睇呀!因為好耐無睇妳個可愛樣啦!

    回覆刪除
  3. 宜家剪定到差唔多喇.........

    回覆刪除
  4. 做咩唔影張相俾我哋睇吓呀????

    回覆刪除
  5. Kent, 好悶架 carcar & 紗也加, 遲多少少先post上黎啦 樂樂 & 包, 我都係咁諗

    回覆刪除
  6. Kille, 我都唔想架, 仲有唔夠10日我家姐就結婚啦 死狗正 & 淡普洱, 昨晚影左, 不過我怕"客"親人 VickiE, 因為佢話我煮得唔好食喎

    回覆刪除
  7. 你有返咁上下既,唔怕嚇親人既~~

    回覆刪除
  8. 你家姐結婚o個日記得影多d相呀!!!

    回覆刪除