2007年9月1日 星期六

20070831

今日係小姐嘅last day, 所以lunch成班同事連經理, 老闆都一齊去飲茶, 唔洗講梗係有大食大啦, 到3點幾有人請飲野, 小姐亦都攞左3盒西餅, 之後幾個女仔影左幾張相, 話咁快就6點啦, 我梗係準時放工啦



今日係Pong嘅舊曆生日所以佢媽媽煮左上海麵, 我地食完8點鐘出門口去做gym, 剛剛好趕得切玩9點鐘嘅bodycombat玩完Pong去左做機, 大約11點幾就沖完涼走人啦, 行去搭小巴時經過OK, 所以就買左一包麵同一杯唔知咩黎, 因為前幾日睇VickiE個blog時佢介紹過隻麵, 所以我買左黎試, 而且我又好鐘意食尼類型嘅野嘅


包麵我未食, 只係食左杯裝那個, Pong話咸左小小, 但我就覺得ok, 可能我喜歡食咸多過甜啦, 真係好食, 下次我一定會再買

6 則留言:

  1. 我聽日又買返你o個杯o野先! 你食完呢隻味呢...仲有另一隻o架!!! 係黑椒味o黎o架!!! 不過都幾辣下~你食得就會覺得好味囉!

    回覆刪除
  2. 個包裝好靚呀.等我都買番盒嚟試吓先~

    回覆刪除
  3. ok便利店 , 真係轉出新口味喎 , 好日本 feel

    回覆刪除
  4. 個盒野一睇就知係..my cup of tea啦....哈哈...

    回覆刪除
  5. 我今日去過ok... 見唔到ge... 唔通我去o個間太細間...

    回覆刪除
  6. 我都見過離杯野呀....我都想買咖啦....

    回覆刪除