2007年9月15日 星期六

圓滿結束

四點去到酒樓, 化妝姐姐一早就等梗我地, 入到新娘房個個姊妹都即刻除晒鞋, 因為實在太痛同太攰啦

 家姐化完妝Set好頭, 之後就到我啦, 我化完就到兩位媽媽, 唉!!兩位媽媽雖然早到, 但一黎到就打麻雀, 連衫都未換, 真係激死, 之後我地就出去, d親戚都開始到啦, 著完褂就換婚紗, 係換褂之前我張條鍊比左家姐囉, 不過無帶, 要換婚紗啦, MC叫家姐換晚裝, 但家姐想著婚紗影多d相, 件婚紗左幾靚嘅, 因為係好長嘅拖尾, 有條額鍊, 好似公主咁, 真係好靚

差唔到八點關晒燈, 睇以前嘅相, 嘻嘻....有我同家姐影嘅相呀, 好細好細個, 之後就慢慢行入黎上台, 到兩個証婚人, 即我爸同佢爸啦...簽完名錫完咀咀, 就開始食野囉d野雖然好食, 但個件唔知咩令到我實在太辛苦, 所以食左好少野, 食完第二道菜家姐又要換啦, 換左件晚裝, 我梗係第一時間要去影相啦, 敬酒啦, 我係後面攞裙尾, 敬埋酒, 佢地兩公婆梗係周圍同人飲啦, 差唔到11點先企係外面送客

送完客我同另一個姊妹執野, 12點幾先搭地鐵走囉...返到屋企成一點幾啦 

13 則留言:

  1. 比d相黎睇下啦! 好想睇下你家姐個樣喎!

    回覆刪除
  2. 咦..........你要做埋影相

    回覆刪除
  3. 你成晚藤來藤生一定好攰

    回覆刪除
  4. 因為我那天無帶相機, 所以d相係家姐d朋友度, 可能遲d先有得睇

    回覆刪除
  5. 有無相睇下呀!?  我想睇下火火妹你o地啊~~~

    回覆刪除
  6. 矛計..因為你地好多都係要令令... so,,,要著件''据到''嘛....

    回覆刪除
  7. K, 咁我媽媽同我姐夫媽媽咪兩個媽媽囉 VickiE, 未有住呀 Kent, 係呀 淡普洱, 唔只攰, 帶左成日con仲好頭腦添

    回覆刪除
  8. 火火,快啲俾啲相我哋睇吓啦~果日雖然好辛苦.妹攰,但係真係會好開心呀~

    回覆刪除
  9. 你地唔好咁心急啦, 佢地e左比我之後我第一時間會post比你地睇嘅

    回覆刪除