2007年9月23日 星期日

剝佢光豬

今日家姐回門攞燒豬返屋企食飯, 所以我就一早11點幾起身去旺角搵Pong食完飯賣埋沖涼液就返屋企同兩隻大小魔怪沖涼剷毛, 點知兩點鐘返到去, 阿媽已經同佢地沖好涼啦, 咁我就同佢地剷毛啦

1號佳麗毛毛小姐, 佢好乖...每次沖涼剪甲都唔會點郁, 所以我比較有心機剪



剪完毛之後死都唔願出黎, 平時有人開門佢都會第一時間吠, 但今日佢只係個籠度


二號佳麗東東小姐, 佢真係激死我, 同佢剷咁耐就郁咁耐, 佢d毛仲好難剷仲好"吉"要帶口罩, 如果唔係我個鼻就慘啦



佢一向都唔鐘意影相, 知道我一攞起相機想影佢, 佢就唔知走去邊, 影到兩張算好好啦
剷完之後我阿媽不知幾開心, 因為方便佢打理嘛...咁耐無剷都唔係太樣衰啫

11 則留言:

  1. 毛毛係籠入面個樣唔係咁開心嘅

    回覆刪除
  2. 好明顯毛毛好唔 開心喎

    回覆刪除
  3. 哈...以為你剝邊個光豬o添!!!  哈哈... 東東好得意呀~~~  毛毛都得意~不過東東呢張相係超攪笑!!!

    回覆刪除
  4. Camel & 淡普洱, 小小啦 包, 因為剷左毛會乾淨d囉 琳&賢, 東東fit, 毛毛fat d VickiE, 好難會影到東東望鏡頭架  

    回覆刪除
  5. 毛毛個樣真係好唔開心咁喎!  

    回覆刪除
  6. 就快到冬天喇喎...依家先剷毛既???

    回覆刪除