2007年9月21日 星期五

生果籃

臨近中秋,公司已經收左8個生果籃啦,4個會計姐姐轉送左比其他公司,尼幾日下午3點幾都係食生果,昨日我地開左個超大嘅月餅一齊食,鐘意食月餅嘅我食左三小舊,死啦頂住個胃添,好辛苦,之後我決定今年中秋唔食月餅啦,以家仲有好多生果係雪櫃呀,都唔知幾時先食得完,唔知仲有無公司送生果籃呢??

5 則留言:

  1. 咁你d食四黃白蓮蓉點算呀? 好好味個喎...

    回覆刪除
  2. 應該差唔多啦........宜家先送好似遲左d 喎..........

    回覆刪除
  3. 唉..........我公司只係送俾啲客呀.而我哋就一盒都冇收唔到呀~

    回覆刪除
  4. 我o地都無乜月餅呀! 果籃都有...但幾個咁啦...分o左D俾各同事返屋企... o係公司就無點食呀! 因為無人願"批"皮...個亞嬸又唔郁喎! ...

    回覆刪除