2007年9月12日 星期三

時間

我發覺近日嘅時間過得越黎越快, 第一話咁快我姐姐嘅大日子明天就到啦, 第二每日好快就到Lunch time同埋放工, 每日嘅工作時間都好似唔夠咁, 昨晚我仲O.T.左半個鐘添, 半個鐘對一個平時準時嘅人黎話已經好多啦

黎兩晚我地都無做gym, 因為我地工作太攰, 所以無心機去, 唉!只好黎兩日食少d野囉
今日黎左個女仔, 希望佢唔好好似上一個咁啦
Pong仲未知明天著咩衫呀, 所以今日都唔去做gym, 去行下買返件飲衫喎

14 則留言:

  1. 火火 咁你ge減肥大計點呀 聽日就係大日子喎...

    回覆刪除
  2. 咁啱既,我都係聽日去飲呀......不過,係我二表哥同二表嫂個仔仔滿月呀~

    回覆刪除
  3. 話咁快聽日就係火火妹你家姐既大喜日子 , 恭喜恭喜

    回覆刪除
  4. 下.......宜家先黎買衫.........

    回覆刪除
  5. wa..真係好快...睇住你話試衫...買鞋.......咁今晚早d訓啦....記得影多d相喎

    回覆刪除
  6. 今晚仲訓乜鬼呀..........玩天光啦...........

    回覆刪除
  7. 天日既事...今日去買33@@... 勁野...

    回覆刪除
  8. 真係話咁快呢...! 我都覺得D時間過得太快喇...

    回覆刪除
  9. 買套老西著啦,咁好似好D~~

    回覆刪除
  10. 嘩!好開心呢!希望妳家姐同姐夫永遠幸福啦!

    回覆刪除