2007年9月14日 星期五

男家記

係車上面伴郎好忙咁打電話, 要等齊車, 因為攝影師要影我地五駕車, 好似大約2點去到男家屋企啦, 超細有d兄弟姊妹要係酒樓食住野先, 留低我同伴郎同兩個姊妹幫手攞茶, 拜完神又到飲茶時間同埋攞禮物啦, 搞完一大輪野, 就開飯啦, 其實我一d都食唔落, 但佢屋企人比左好大碗飯我, 唔食又唔知點喎, 食完飯就坐係仲睇左家姐嘅婚紗相添, 影到我家姐好肥呀, 不過d景真係好靚, 越坐就越眼瞓, 最慘set左個頭, 如果唔係我一定瞓下先, 到4點叫返d兄弟上黎執野出發茶樓啦

11 則留言:

  1. hi! 你好 , 我是路過的人 .  我為女友整了一個結婚倒數的 blog, 但她不知道的 .  希望有多些瀏覽次數及回應才告訴她 .  請問你可否幫幫忙呢 ?  如果有其他路過的人看到這留言, 也請幫幫忙. 謝謝!

    回覆刪除
  2. 嘩........好開心呀~不過,你噙日一定好攰喇.

    回覆刪除
  3. 唔洗註冊係快好多.........又悶好多既.........

    回覆刪除
  4. 唔洗註冊就訓晏d , 遲少少接新娘囉........ (如果你阿媽唔計時晨既話 )

    回覆刪除
  5. 有無相睇呀?好想睇啊!

    回覆刪除
  6. 無錯! 我都覺得set o左頭又唔瞓得好慘!!!

    回覆刪除
  7. 係丫..矛得訓係勁慘慘架@@...

    回覆刪除