2007年9月16日 星期日

20070916

由昨晚開始Pong已經病緊啦, 勁打丐嚏同流鼻水, 所以無去做gym瞓到12點先起身, 之後食佢媽媽煮嘅粥, 到3點幾落街搵中醫睇, 但d中醫都休息啦, 諗住睇西醫, 點知又無帶醫療咭, 張醫療咭係佢公司比佢架, 睇醫生唔洗錢架, 所以就返屋企攞囉, 返到屋企記得佢上次睇中醫張藥方仲係度, 所以就去執藥囉, 執完藥返到屋企叫左佢媽媽煲藥, 到5點幾就飲得, 之後佢又走左去瞓覺, 6點半我叫佢起身問佢同唔同我返屋企食飯, 因為前晚媽媽打比我嘅, 到最尾我都係叫佢唔好去啦, 死下死下咁, 我就自己出左門口啦



返到屋企, 嘩!!!咁多人嘅, 連我最唔想見到嘅阿哥個女人都係度, 我梗係當佢無到啦, 最遲又係家姐8點先到, 個八婆由我去到就見到佢講電話講到開飯都唔收線, 佢簡直就唔知咩叫禮貌, 不過我地係唔會理佢嘅, 食完飯家姐坐係我隔離睇電視, 無端端話我仲唔叫人(指佢老公), 我就叫姐夫, 家姐仲係度笑我, 之後家姐就分返d開門利是比我, 有$21x, 咁我就益左阿媽, 9點幾家姐就走啦, 因為佢好攰明天又要返工


家姐走左之後阿媽又叫姑姐舅母陪佢打麻雀, 但舅母好攰唔打就叫左爸爸打, 咁我同舅母就幫媽媽執好張食飯枱, 等佢打完先洗, 執嘅時候媽媽叫哥哥叫個女人幫手執, 個女人聽到都唔郁, 之後舅母就話下次唔叫你架(係用講笑嘅語氣), 之後我就話: 佢不知幾想阿媽唔叫佢食飯啦...
咁我睇埋阿笨同阿占之後都走lu...返到屋企11點幾, Pong已經瞓左啦

18 則留言:

  1. (多事講句...) 你媽咪叫到佢執佢都唔郁...!? 咁...都...得...!?

    回覆刪除
  2. pong都病左, 嗯...近排天氣又真係幾難適應 火火妹都要注意身體呀

    回覆刪除
  3. 咁快就回門喇........我都想食乳 呀......... 你大佬傻架, 咁唔識做都要 , 係咪想玩c 自己呀

    回覆刪除
  4. 叫PONG TAKE CARE呀~火火你都係~~LEE排咁忙...

    回覆刪除
  5. 你哥哥個女朋友都幾懶架喎

    回覆刪除
  6. VickiE, 係呀, 佢見到我阿媽都唔會叫人架 Camel, 你都係呀 包, 唔係喎, 22號先係呀, 唉!!!我都唔知點解 祖兒豬, 你都係呀 紗也加, 唔係懶, 係黑Q人憎  

    回覆刪除
  7. 近排天氣不穩 , 記得好好保重身體呀

    回覆刪除
  8. 即係22號先食 呀.........

    回覆刪除
  9. 病係好慘慘架...希望佢快d矛事啦....

    回覆刪除
  10. 好似有少少唔妥...我唔係作死就係作病

    回覆刪除
  11. 淡普洱, 你都係, 小心哥哥傳染比你 包, 係呀 Kent & Beauty, 好返好多啦 Camel, 係超級唔妥 andy, 你好 VickiE, 咪係囉, 以前我都好錫哥哥嘅, 但以家因為個女人, 搞到我好唔鐘意見到佢地  

    回覆刪除
  12. 你咁講你阿哥都無出聲?

    回覆刪除
  13. 梗係無啦, 我阿媽同哥講佢唔執咁你執啦, 我哥即刻走左去搞其他野囉

    回覆刪除
  14. 而家d天氣夜晚就涼涼地..日頭就熱到洗....小心d呀...

    回覆刪除
  15. 男仔就係咁o架喇!!!...  唉...生女好!!! 生女好!!!  哈哈哈~~~ 火火妹~睇下我o地D女仔幾乖!!!  哈哈...

    回覆刪除