2007年9月8日 星期六

20070907

今日女仔雖然無返, 但都無影響我d咩, 有野就做, 無野做就睇下blog, 下晝我請左假, 因為約左家姐四點試伴娘裙, 1點半走人, 出左旺角搵Pong食lunch, 食完搭車返到屋企差唔多三點啦, 之後睇左半個鐘換換愛就出去啦, 行左出門口先記得唔記得帶鞋, 搞到又要行返轉頭, 去到竟然四點半, 又遲到添, 唔洗好耐就走得啦, 出左旺角等Pong, 我一個人行新天地同旺角中心, 我係旺角中心二樓竟然比我見到件窿窿衫可以係家姐結婚那天朝早著, 所以等Pong放工帶佢黎睇下, 如果佢覺得ok我就買, 結果佢都覺得ok喎, 成為$80





買完之後就同Pong行一陣先去做gym, 結果佢話好攰, 所以都係返屋企啦, 返到屋企睇緊半隻換換愛, 9點半落街食晚飯, 因為佢爸媽返左大陸, 所以屋企無飯食, 去左apm本來諗住食烏冬, 點知排晒隊所以去左樓上嘅味千拉麵, 我覺得唔係咁好食啫, 食完行左一陣就返屋企啦

11 則留言:

  1. 老實講.............. 你地最近懶左..........

    回覆刪除
  2. 火火妹 , 日子迫近 , 努力做 gym 啦 件衫唔錯喎  

    回覆刪除
  3. 時間真係快~~原來離個目標時間好近啦~~

    回覆刪除
  4. 由今曰開始,唔可以再偷懶喇

    回覆刪除
  5. 今年真係有好多人結婚

    回覆刪除
  6. 加油呀~ 努力!努力~ 件衫幾靚喎~

    回覆刪除
  7. To all, 我會努力, 仲有四日就係啦, 件衫仲可以"姐"下我雙肥手臂添

    回覆刪除
  8. 係我鐘意嘅蝙蝠袖喎, 件衫咁靚都係$80

    回覆刪除