2007年9月9日 星期日

200700909

今日10點幾起身, 之後出旺角大快活食早餐, 食完就去做gym, 去打bodycombat, 玩完一點沖埋涼差唔多兩點, 行左一陣旺角之後就去食野, 跟住就返屋企啦, 係屋企無聊到6點半同Pong & 佢媽媽去周生生度買金, 買比我家姐, 嘻嘻...其實咁大個女我係第一次送禮物比佢架 (講出黎真係有d羞愧), 尼兩日金價升得好犀利, 好彩佢媽媽識人係金鋪做, 平左d手功囉, 佢係一條鐲形嘅鍊黎嘅...都ok啦, 唔太老土嘅





之後就搭免費巴士去mega box嘅上海姑娘度同佢班朋友食飯, 因為Pong9月10日生日, 食完飯9點半, 搭返免費巴士去淘大行左一陣就去飲糖水, 一路吹吹到11點就各自返歸啦.............
嘻嘻, 雖然Pong明天生日, 但我今年無預備禮物, 因為我張d錢預左係買金度, 嘻嘻.....所以我聖誕會送份大份d嘅......


Happy Brithday to Pong

8 則留言:

  1. 嘩.........我諗要四千幾........真係錫你家姐...........

    回覆刪除
  2. 祝你男朋友生日快樂!!!

    回覆刪除
  3. 死狗正, 梗係, 我簡喎 包, 咁又唔洗$2xxx咋 BB女, 謝謝

    回覆刪除
  4. 0.3x 咋, 唔似咁輕喎, 揀得好.........

    回覆刪除
  5. 梗係啦, 而且我家姐平時都唔會帶嘅, 唔洗買咁重囉

    回覆刪除
  6. hapi b-day to pong.... 9月都幾多人生日wo~~

    回覆刪除
  7. Kent, 我都覺, 我識認嘅人有四個都係9月生日, 多謝你

    回覆刪除