2007年9月21日 星期五

鐵板燒

2007年9月19星期三放工又無去做gym,Pong話返工比人搞到心情唔好所以要食下野喎,我地就簡左女人街裡面有間叫龜井嘅鐵板燒,其實我係第二次去食,因為我覺得食鐵板燒好鬼貴。
咁我地食左個二人餐,先黎一個唔知咩魚嘅刺身,之後就係蝦幾好食,Pong話我食第一碟係蝦所以咪覺得好食囉,d魚就勁淡無味,d牛柳都ok,之後就炒飯同雜菜啦....最後仲有個雪糕添

望住佢地炒真係好得意,整體黎講都ok,我地竟然8點鐘就食飽啦,埋單$4xx

之後行左一陣就返屋企睇歲月風雲啦

6 則留言:

  1. 鐵板燒好貴,2個人在尖東要過千元吖.

    回覆刪除
  2. 呢間價錢都ok喎 , 可以一試

    回覆刪除
  3. 太古城有 cheap cheap 鐵板燒......唔洗一百蚊一位......以呢個價都ok 架........

    回覆刪除
  4. 對...不過好食就抵番哂啦....

    回覆刪除
  5. 我好鐘意食鐵皮燒呀~但係食完之後啲衫褲都會好大陣鐵皮燒味呀~

    回覆刪除
  6. 鐵板燒真係幾貴架.不過久唔久一次都好過癮.我諗我對上一次食應該係1年前到....

    回覆刪除