2007年9月10日 星期一

健身 20

好似上個月上完健身堂之後教練一直都無問我地幾時上埋最後一堂, 頭先佢打比我問我, 我話過兩日先答佢, 其實我同Pong都唔係好想上, 因為怕佢又sell我地, 所以最後果堂決定豪比佢, 費事煩呀

9 則留言:

  1. 咁又唔洗呀..........乜d 服務態度咁差架咩........

    回覆刪除
  2. 係呀,有陣時佢哋真係好HARD SELL呀

    回覆刪除
  3. 包, 佢地唔係差, 以係sell到有d煩啫, 我以前個教練唔做, 張我介紹比第二個教練, 上新教練嘅第一堂, 又話睇下我去到咩程度, 又sell我加多8堂, 搞到個堂浪費左啦 紗也加, 係呀, 我試過比佢sell足幾堂, 真係怕怕

    回覆刪除
  4. 有時太長氣太煩既話, 反而會變成趕客

    回覆刪除
  5. e...lee個方法幾好wo... 咁都諗到...勁野.....

    回覆刪除
  6. 無可否認佢地真係好HARD SELL...一於豪俾佢啦

    回覆刪除