2007年9月19日 星期三

20070918

7點鐘放工, 都係無去做gym, 返到屋企8點幾先食得飯, 食完飯又係例牌去apm, 行到去滿記Pong問我飲唔飯糖水, 我梗係話好, 就叫左個白咩咩咩紫米露, 佢就叫左杏仁茶加紫米露, 真係好食完之後就行左去吉之島掃貨啦, 執下執下又執左$2xx, 仲買左好大盒嘅士多啤梨添, 返到屋企仲可以睇歲月風雲, 睇埋味分高下就去沖涼, 之後食左粒士多啤梨吹埋個頭就準備瞓覺囉

15 則留言:

  1.  餓左好耐哩...........

    回覆刪除
  2. 成日食糖水~ 小心喎~ 喂~ 火火妹~ 比我發現到樣野!! 你個網誌標題~
    20070918Wednesday <---應該係Tuesday呀?
    快D改改佢喇~

    回覆刪除
  3. 啲人話士多啤梨"點""練奶"好好食架喎,係日本人既食法呀,火火你都試吓啦~我都要試呀

    回覆刪除
  4. 月月, 少少啦 包, 真係好耐啦, 有成2個幾月啦 BB女, thx 淡普洱, 我諗我再食多幾日就肥返啦 紗也加, 咁咪好甜, 唔係咁鐘意

    回覆刪除
  5. 勁!!!收工仲咁好精力去shopping

    回覆刪除
  6. 又食!? hahaa~你o地做幾多日gym至夠呀!!!

    回覆刪除
  7. 唔去做gym 又勁食糖水 你係要肥定係要瘦

    回覆刪除
  8. 初次到訪.你好! 找都好like shopping!

    回覆刪除
  9. 祖兒豬, 都唔係好攰啫 VickiE, 要做返一個禮拜啦 Camel, 忍唔到口呀 死狗正, 無法啦...為食嘛 琳&賢, 你好

    回覆刪除
  10. 樂樂, 我都有睇呀...係好好笑呀 小妹妹, 唔知我地有無擦身而過呢

    回覆刪除