2007年9月27日 星期四

中秋節翌日

8點鐘佢爸媽阿姨已經出左去飲茶, 因為伯母同阿姨約左人10點做facial, 咁我同Pong就11點半起身. 一起身擦完牙就開始食零食, 到12點半我地就同世伯出門口去搵伯母同阿姨, 之後出去食野, d野食超咸, 食到2點幾間酒樓已經開始熄燈, 我地都走啦, 去左超市但停電所以都係返屋企, 我同Pong去洗頭, 洗完頭返屋企, 返到屋企佢又攞書睇, 我就瞓覺, 瞓到5點幾睇合約情人, Pong睇睇下都瞓著左, 到6點幾就開始換衫執野, 7點幾就搭$2車出章木頭食飯, 去食三杯鴨, 幾好食架, 我第三次去食, 食完飯搭9點22分嘅火車返羅湖啦, 返到屋企成12點, 沖完涼打左一篇Blog就瞓覺啦...

咁又過左個中秋啦, 前晚賞月時我都無食月餅

臨走時影架...因為用手機嘅相機影, 所以好差呀...



12 則留言:

  1. 嘩.........你地靚左咁多既........係街撞到都唔認得呀........

    回覆刪除
  2. 今年中秋睇唔到個月...好彩E家補返,呵呵~

    回覆刪除
  3. 嘩~你兩個都唔同o左樣咁o既~~~ hahaaa! 可能火火妹你帶o左眼鏡呀!

    回覆刪除
  4. 依~~ 你 2 個又變左樣既 

    回覆刪除
  5. 點解你地個樣好似唔同晒咁既?

    回覆刪除
  6. 月月, 係呀 包, 比你讚壞左 祖兒豬, 多得我咋 VickiE & 淡普洱 & 樂樂, 我地識變臉架 Kent, 你係咪食過唔記得左呀 紗也加, 其實即係豉油鴨, 不過超瘦, 無咩肉食囉 Camel, 因為買左好多零食, 所以要食零食 K, 生日快樂 死狗正, 好鬼型

    回覆刪除