2007年9月7日 星期五

又請假

今日我9點05分返到公司,唉!個新女仔又無返工啦,星期一開始返工直到以家請左三日假,之後會計姐姐打比我話,個女仔今日屋企人入左醫院喎,吓!究竟佢有無心做架?無心做就出聲啦,搞到我想比野佢做都唔夠膽,費事教完佢之後又話唔做,浪費晒我一片苦心呀。
個女仔係之前見果d大少少,所以個G.M覺得大少少應該定性d,但以家......唉!!

10 則留言:

  1. 係咪佢根本唔想做呀 , 所以先請咋 , 咁橋返 1 日請 3 日 , 勸你公司請過個吧啦

    回覆刪除
  2. 淡普洱, 如果真係唔想做的話, 咁不如唔好返啦, 又要打返黎請假

    回覆刪除
  3. 佢點諗都好.............請過個啦..........

    回覆刪除
  4. 有時請人都真係好難講架!

    回覆刪除
  5. 咁樣成日請假法唔得GA!!! 請另外GE!

    回覆刪除
  6. 個女仔無返, 咁咪無人幫輕你囉

    回覆刪除
  7. Kent, 真係唔知個G.M點諗 包 & L, 我都好想 carcar, 係呀, 由其係以家d人添呀 Camel, 有無返都幫唔到我d咩, 因為我第一日比一大份Inv.佢影, 佢都影得唔好, 而且由11點影到1點, 你話我邊夠膽比其他野佢做呢

    回覆刪除
  8. 呀~ 咁都有嫁~ 我覺得佢都唔係咁想做...但又未搵到所以霸住個位先咁?

    回覆刪除
  9. 睇來搵定後路好d喎~(請過第個 )

    回覆刪除