2007年9月8日 星期六

嚇到鼻哥窿都無肉

今日短週唔洗返工, 12點幾起身去旺角搵Pong, 之後就一個人去做gym, 行樓梯機行左45分鐘就沖涼走人啦, 上到更衣室見阿媽打黎, 所以覆返個電話比佢, 佢話東東流血, 之後我就沖完涼就搭車返青衣, 返到屋企又見到東東瞓係度唔郁喎, 所以即刻行去摸下佢, 睇下邊樹流啦, 結果我睇黎睇去都無血跡, 唉!!!原來係阿婆滴左d餸汁係地下而且d餸汁係茄汁黎, 嘩!!!!我仲一路搭車一路幾鬼死咁驚呀.......真係比個阿媽嚇死啦, 之後見佢無事我就同佢兩隻怪物剪下指甲, 到5點半就走啦, 出左旺角搵Pong, 仲係金魚街買左包魚仔返屋企比龜龜食添

8 則留言:

  1. 火火,係唔係你好耐冇番屋企,你媽咪想見吓你所以出呢招叫你番屋企呀???

    回覆刪除
  2. 紗也加, 我阿媽梗係無咁無聊啦, 佢寧願搵朋友打下麻雀好過 Kent, 係呀, 因為我阿媽自己都驚嘛 包, 祖兒豬, 真係好彩咋

    回覆刪除
  3. 唔知咩事既時候 , 都幾驚喎 , 好彩係茄汁咋

    回覆刪除
  4. 嚇屎我咩!!!! 大冬瓜好長命既!! 但係佢做咩事見到你都唔郁呢下??? 佢唔認得你啦!!

    回覆刪除
  5. 淡普洱, 係呀, 搞到我仲落錯車添 Carol, 不過佢由細到大都無咩大病過(睬睬睬睬...大吉利是), 佢老左好多啦, 無以家跳得咁勁, 同埋佢開始聽唔到野, 有時要叫佢好耐先會走過黎

    回覆刪除