2007年9月4日 星期二

Sick Leave

今日係星期二, 我孤軍作戰已經係第二日啦, 好彩暫時都無咩大問題啫, 星期一時有個女仔返工, 但今日9點幾都仲未見人, 所以會計小姐就打比佢, 佢話病左要S.L., 明天會返工, 不過我都係預佢唔返好d, 但係我梗係想佢返啦, 可以做少d野架



我d同事就係度講笑, 話我梗係比太多野佢做, 嚇親人啦

13 則留言:

  1. 而家D人,好快就會放棄~~~ 都係有心理準備好D~~

    回覆刪除
  2. 第二日就CALL SICK???佢都好勁喎~

    回覆刪除
  3. 哈哈...CALL SICK LEAVE都唔算勁喎!我公司曾有個新人試過,第一日Lunch Time去食飯時打電話返黎,佢話佢唔做喇~ 呢個真係經典呀

    回覆刪除
  4. 唔....佢第二日返工就sl...我諗佢真係好病...

    回覆刪除
  5. 佢都好病下bor...第二日就頂唔住! 第一日你見佢時係咪病病地o架???

    回覆刪除
  6. 第 2 日就 sick , 咁第 1 日返工佢有冇咩異樣呀

    回覆刪除
  7. 淡普洱, 咁又無喎, 佢5點幾都仲問我有無野比佢做 To All, 佢今日都無返呀, 仲打比小姐話佢明天會返喎

    回覆刪除
  8. 見左兩日工都唔請, 咪cc 地氣返囉...........

    回覆刪除
  9. um...咁你就唔好比咁多野人地做啦.....

    回覆刪除
  10. 可能個女仔自己覺得份JOB唔係呁岩佢做,應該唔關你事0既

    回覆刪除