2007年10月1日 星期一

國慶日

10點鐘就比Pong噪醒左,跟住就換衫出旺角,去左金魚街嘅康年茶餐廳就食野,個度d野真係ok好食,坐低左叫埋野食,之後見到吳家樂同佢老婆剛剛食完係櫃台埋緊單,佢好鬼高,有個侍應叫佢企係門口影左張相添,食飽飽就同Pong返左佢工作嘅地方,因為佢有d野做,佢做到3點幾走啦,我地行左去家樂上面嘅板前度食壽司,食飽飽就搭巴士出尖沙咀,唔知咩事頭碼好鬼多警車同人,之後我地就周圍行,行到6點幾就搭車走啦,竟然一樣野都無買喎
返到屋企7點鐘,世伯7點半煮飯...Pong以家開緊紅酒一路食一路飲..........

嘻嘻.......天我生日啦,我請左假,Pong就請唔到啦...!!!!!!!如果佢早d同我講話請唔到的話,我都唔請啦

以前就會好期待每年嘅生日嘅,但以家人大左覺得生日咪生日囉都係咁過架啦...!!!!又老左一年啦

9 則留言:

  1. 生日始終係個特別嘅日子, 要好好慶祝至得 你依家仲後生喎, 生日又點算係老...係成熟啫

    回覆刪除
  2. 生日快樂呀 ~~ 祝你心想事成喇~ 咁你就可以想點就點喇~

    回覆刪除
  3. 我今日下午都去左尖沙咀~~見你唔到既~~哈哈~~ 仲有,祝你生日快樂呀~~~

    回覆刪除
  4. 生日快樂丫... 咁又慘左dd wo,,,,自己放假...pong矛得放.... 不過我都讚成...人大左...對生日既feel都細左丫....

    回覆刪除
  5. 生日快樂!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 祝你 "心想事成"~ 想點就點嘛! 我成日都祝人o地呢樣! hehee... (不過原來檸檬BB女都係...哈! ) 同我一樣諗法呀火火妹~以前生日一定想去邊去邊玩... 依家...無乜所謂咁喇... 咁今日你會去邊呀!?  Pong又唔早少少出聲...又係激死人o既! ...

    回覆刪除
  6. 咁你今日去邊呀....???但唔驚啦...夜晚pong都會同你慶祝...生日快樂呀...祝你日日都咁開心....心想事成...

    回覆刪除