2007年10月11日 星期四

C+偵探

終於有野寫啦...

星期二放工去左尖沙咀,因為我前幾日同Pong講話我想去UCC度食野,食完野8點之後就行下街,行左一陣就坐車返觀塘去amp買票,買票時排我前面有個男人,佢係度揀,佢揀位好似揀老婆咁,連隔離都買完佢都仲未比錢,見到個售票姐姐面都黑晒
買完就返屋企,10點就出門口


套戲都ok,郭富城都演得幾好,有兩幕都幾嚇人,不過最嚇人嘅人佢d音樂呀,好似明明無事發生咁,但又要做d恐怖音樂出黎喎,都有幾個係笑位,都值得入戲院睇嘅

11 則留言:

  1. 又多個人話好睇wo... 唔通真係好好睇... 不過pong哥咁勁既@@... 揀位好似真係揀咁耐....

    回覆刪除
  2. 睇係好睇  我都好憎 D 人揀位揀鬼死咁耐 , 完全唔理後面 D 人感受

    回覆刪除
  3. 真係好睇呀???但係一聽到係郭富城做都已經冇哂興趣喇

    回覆刪除
  4. Kent, 唔係Pong揀得耐, 而係排我地前面個男人啫
    淡普洱, 都唔知係咪第一次睇戲
    五月的白兔, 大院好坐d
    祖兒豬, 我都好少睇港產片
    紗也加, 我初初都係同Pong咁講, 但佢尼套都唔差囉

    回覆刪除
  5. 賣票姐姐做乜面黑呀.........無論佢揀幾耐, 姐姐都係要做野架啦..........
    嚇人既戲, 唔好預我 老婆 .........

    回覆刪除
  6. 呢套好呀? 初初仲諗住唔好o添~~~

    回覆刪除
  7. apm既位都好好坐喎~
    我都好憎個d揀勁耐既人...講真駛唔駛揀咁耐呀~ 咁不如包晒全場鍾意坐邊個位都得啦~

    回覆刪除
  8. 我都好耐無去戲院睇戲啦...因為霜唔鐘意去戲院睇戲, 所以唯有等出碟至有得睇

    回覆刪除
  9. 包, Pong都好怕睇恐怖片架
    VickiE, 我都係咁諗
    小貓咪, 我覺得無岩自己嘅位咪走囉, 左住晒
    Camel, 點解唔鐘意嘅??不過以家d戲都好快出碟啦

    回覆刪除