2007年10月3日 星期三

放假過後

今日100個唔願意起身, 我叫Pong擦完牙先好叫我, 返到公司9點10分, 好彩未到15分唔洗扣錢啫, 行到埋自己個位, oh........點知咁多野架??食完個餐肉包之後我就密密手咁做到1點, 終於都清左一半啦....

2點啦, 又要開始做野啦...

12 則留言:

  1. 大家一起加油啊!努力啊! 人生才會精彩....

    回覆刪除
  2. 火火妹, 加油呀.......

    回覆刪除
  3. 我自己放o左自己假又唔會唔願起身bor! 因為通常叉足電嘛! hehee...

    回覆刪除
  4. 火火妹....為咗唔洗OT....加油呀~

    回覆刪除
  5. 對...唔好以為放假d野會有人做.... 其實都係會留番比你做@@...

    回覆刪除
  6. 一般放完假係忙d呀 不過相信e家咩都忙完啦~又可以慢慢來啦

    回覆刪除
  7. 準時開工...準時收工...加油呀

    回覆刪除
  8. 期假後遺症  我都有既呢

    回覆刪除