2007年10月5日 星期五

痛痛痛

由前前日開始我個喉嚨就好鬼痛,尤其係每朝早起身嘅時候,感覺好似比好多支針咁吉住,喉嚨左邊好似生左粒野,自己又睇唔到...
雖然痛左兩日,但完全無令到我無胃口,反而仲食得多左,嘻嘻...前晚同昨晚我都有食月餅,真係怪人,中秋節過左先黎食...

自從家姐辦完婚禮後,我就開始成日食,仲食左好多添,而且仲少左去個gym,發覺個肚腩又開始生長啦嘻嘻...我又要努力過啦


希望喉嚨快d好返啦


9 則留言:

  1. 太胃吃拉你....小心搞垮你的喉嚨啊! 起床不要刷牙洗臉就喝杯溫"鹽水"對喉痛有幫忙哦! 不妨試一下!

    回覆刪除
  2. kaka..我都少左去gym...我都要去keep下先得...kaka~~

    回覆刪除
  3. Cindy, 以前阿媽會迫我飲, 不過我好唔鐘意呀 Kent, 一齊努力啦

    回覆刪除
  4. 打錯左, 再黎過 努力呀, 火火妹

    回覆刪除
  5. 係呀,我呢排都大食咗好多呀.......個肚腩大到好似有咗三個月咁喇....我都要努力減肥呀~加油

    回覆刪除
  6. 記得飲多d水,少食d熱氣野呀~不過真係覺得唔舒服都係去睇醫生好d

    回覆刪除