2007年10月6日 星期六

好短呀

今日係短週所以唔洗返工, 11點起身出旺角搵Pong食lunch, 食完野去左朗豪坊行左一陣, 一路行一路諗剪唔剪頭髮好, 行到1點Pong要返工, 我就決定去剪啦, 上到去我剪開個女仔1點半先返工, 所以去左旺角中心行到1點9到再上去, 又洗下頭, 等下咁搞到4點3, 真係坐到腰骨痛



嘻嘻...張相影到大細眼添, 一剪就剪到咁短, 我發覺都係短頭髮適合我多d, 剪完頭髮去搵Pong食tea, 食完都差唔多4點9, 我就周圍行下等埋佢放工, 一路一路流汗, 好似沖涼咁, 等到佢放工之後都係唔行街啦, 返屋企好過

11 則留言:

  1. 好似長頭髮好睇d 喎..........

    回覆刪除
  2. 短髮都唔錯喎 起碼打理都方便d..

    回覆刪除
  3. 好短bor!  不過火火妹你靚女嘛~咩長度都OK啦!

    回覆刪除
  4. 好似真係短左少少喎~ 我鍾意你長長頭髮多dd

    回覆刪除
  5. 新形象喎, 唔錯...清爽呀嘛

    回覆刪除
  6. 包 & 小貓咪, 我長頭髮好麻煩, 髮質又唔靚, 又散, 又厚, 所以要搞到耐如果唔係就好似瘋子 月月, 我都係咁諗 VickiE, 多謝 Camel, 係咁以家仲係咁熱 淡普洱, 好長就會長啦

    回覆刪除
  7. 又真係幾短wo.... 不過短d咪矛咁熱囉... 同埋我又係6/10去cut左@@....

    回覆刪除
  8. 我星期日果日都去咗剪頭髮呀.不過我只係修一修呀~但係,其實短頭髮真係容易打理好多呀~況且,都幾好睇呃

    回覆刪除