2007年10月2日 星期二

平淡的生日

今日11點幾起身,擦完牙伯母比左封利是我,之後我就換衫出旺角搵Ponglunch,我地去左the spaghetti house食野,食完佢送左我去搭小巴就走啦,我返到屋企睇下blog,睇到VickiEthe sims好玩所以d/l左黎玩,一玩就玩到5點半,之後就出旺角搵Pong一齊去做gym,gym之前梗係食$10四包嘅撈撈撈啦,好耐無食啦,食完就去換衫,750分玩body combat,850分玩完啦,
之後拿拿林去沖涼,要趕返屋企睇"",原先諗住做完gym去影貼紙相,不過諗諗下都係唔影啦,因為做完gym沖完涼唔通又要塗眼捷毛同畫咀咀咩,所以都係搵第日先影啦

行去搭車途中,落大雨喎,行左去豐澤避雨,等左一陣又停左啦,返到屋企,!!!!勁多餸呀,有叉燒,,乳鴿啦好多好多餸呀
由昨晚到現在,我有好幾位朋友雖然好耐好耐無見,但佢地都仲記得我生日,send sms比我,好開心

就係咁07年嘅生日仲有三十幾分鐘就過去啦........多謝位各 Bloger

10 則留言:

  1. 我lee個cm一出...姐係得番3mins左右既b-day... anyway  hapi b-day~

    回覆刪除
  2. 都唔算平淡呀! 有咁多好餸食 生日快樂

    回覆刪除
  3. 都ok呀,起碼, 你係呢個生日到,你都覺得開心~~

    回覆刪除
  4. 唔平淡架喇..........咁多人陪你.......... 我試過一個人過生日, 係電腦面前坐成晚, 食飯盒咋..........

    回覆刪除
  5. 你同我個4黨同1日生日呀~送上遲來的祝福:「生日快樂!!!」

    回覆刪除
  6. 我成日都唔記得自己生日嫁.

    回覆刪除
  7. 有時平平淡淡至開心呢~ 好似Pong媽預咁多好餸已經夠開心啦!

    回覆刪除
  8. 平淡有時都係福啊!只要身體健康,家人齊齊整整就開心嘞!

    回覆刪除
  9. 平淡唔緊要...最緊要係你開心ma.....生日快樂呀.....

    回覆刪除