2007年10月6日 星期六

證實

頭先終於都頂唔順用燈光照照個喉嚨,原來我唔係喉嚨痛嘅痛呀而係近住吊中嘅左邊生左粒超大粒嘅野,我就覺得似非滋,Pong就覺得係龍,好恐怖呀,點算呀

17 則留言:

  1. 我覺得似痱滋喎... 不過如果過多兩日都唔好就要睇醫生lu...

    回覆刪除
  2. 係咪熱氣呀, 飲返d 涼茶啦..........

    回覆刪除
  3. 咪理係痱滋定係濃啦, 快D走去睇醫生啦

    回覆刪除
  4. 睇醫生攪攪去啦 , 有龍咁恐怖

    回覆刪除
  5. To all, 睇醫生我怕怕, 我怕會好痛呀, 前日食左龜苓膏, 昨日飲蜜糖水, 不過都好似差唔多

    回覆刪除
  6. 病向淺中醫 , 越拖得耐 , 自己就越辛苦

    回覆刪除
  7. 乜睇醫生會痛架咩........... 唔睇先會架........快d 去睇啦.........

    回覆刪除
  8. 我都試過呀..一定要睇醫生..個D係龍嚟咖..(係唔係白多咖?)..要食"抗生素"咖....唔好DUM啦....唔係就好辛苦咖啦

    回覆刪除
  9. 唔好食熱氣野啦記住!!

    回覆刪除
  10. 快啲去睇醫生喇,如果唔係遲啲就仲痛呀~

    回覆刪除