2007年8月21日 星期二

好難頂

由昨日開始為左減肥已經轉左個細飯盒, 同埋朝早只係飲超難飲嘅0脂肪古朱力奶粉, 佢味道好好, 難飲在d粉點溝都唔溶, 成日都凝固埋一舊, 不過難飲都要頂啦, 鬼叫自己賴左咩, 為有減少食量啫。

 朝早返到公司食一杯, 真係好Q, 仲覺得有少少頂住頂住咁, 但到12點就開始肚餓只好咬下香口膠, 要忍到1點先食lunch, 之後都好犀利直到放工都唔肚餓, 但放工就買左串燒賣食。因為星期日Ponggym做到周身痛所以今日休息, 放工就搭車返屋企, 7點半食飯, 個份量已經減少左好多食少左好多餸, 食完飯睇漫畫四葉妹妹”, 睇埋歲月風雲就沖涼, 12點就瞓覺啦。

12 則留言:

  1. 火火,我又要減肥呀~~一齊努力呀

    回覆刪除
  2. 可能當朱古力咬, 個感覺會好d...........

    回覆刪除
  3. 我係由4月開始減肥到依家,體重由117磅減到103磅, 我係每日三餐前15分鐘先食一個生果,運動亦只做半個鐘, 依家體重都無反彈,你不如試試.

    回覆刪除
  4. 包, 我都想, 不過一咬就有粉嘅感覺 袓兒豬, 加油 Camel, 真架??等我都試下先...

    回覆刪除
  5. 努力,但聽人講越食香口膠會越肚餓架喎

    回覆刪除
  6. 喂喂!keep還keep記得要睇住自己身體呀!

    回覆刪除
  7. 真架......我都係咁做 磅重:「千祈唔好幾日磅一次喎,一個月磅一次就夠啦」 飲食:「食野方面盡量清淡,一有飽感就要停」 運動:「一星期只可以做6日,其中一日一定要休息,每日做30分鐘就夠啦」  

    回覆刪除
  8. 好難相信你會肥得去邊bor火火妹...

    回覆刪除
  9. 宜家真係人人都要keep fit咁wo.... 食香口膠好似會仲餓架@@...

    回覆刪除
  10. 淡普洱, 但我又唔覺喎 死狗正, 係呀, 我忍唔到口架 carcar, 知道 Camel, 我會試下嘅 VickiE, 下半身同肥腩 Kent, 不過好多時都係得個講字

    回覆刪除
  11. 用熱水都唔溶咖???咁得意....我朝朝都飲一大杯麥皮....到11點到...我就好肚餓咖啦....可能我個胃消化勁..好快就肚餓咖啦...比心機呀......我都好想見到fit fit嘅火火妹呀.....(但你好似真係唔係好肥咖喎....)

    回覆刪除