2007年8月28日 星期二

20070828

今日都係小姐教我做野, 我開始可以掌握得好啦, 一到6點唔理三七廿一梗係即閃啦(好員工準時返工準時放工嘛), 出到旺角我地無去做gym, 去左pizza hut食晚餐呀



我嘅





Pong嘅, 不過好鬼淡





ok啦, 我都係鐘意食薯角多d



個意粉超級鐘意食呀



太多野食啦, Pong食左兩件, 我食左一件, 淨左嘅梗係包返屋企啦



食飽飽梗係行下街啦, 去左潮特, 一上到電梯, 嘩!咁鬼多人嘅, 原來有間鋪頭全店$50呀, 所以Pong就買左個龜龜咕"o臣"比我, 好大個架, 我可以攬住佢瞓啦




食完pizza等埋單梗係望下周圍啦, 我後面有一對母子又係等埋單, 佢地好似又係食淨野, 不過食淨幾多就見唔到, 之後我見到個"o靚"仔用個pizza剷係度剷個pizza, 好似炒餸咁拋下拋下, 個阿媽見到都唔鬧喎, 仲好似好好玩咁, 你唔包返屋企都唔好咁玩啦, 咁鬼死節墮, 鬼唔望第時無得食

沒有留言:

張貼留言