2007年8月22日 星期三

唔知點好

話說我公司有個clerk辭左職做到今個月月尾, 頭先個G.M同我講叫我試下做佢D, 佢叫我諗下明天答覆佢, 如果我做到的話, 會加我人工, 幾多就未知。

唉!原本應該係開心事, 但我怕自己做唔掂, 因為差不多全公司嘅文件都係佢負責嘅, 但係機會唔係成日有, 點好呀

24 則留言:

  1. 如果值得一試既咪試下囉 , 不過我怕到時你應負唔到就幣啦 , 我個人比較小心眼 d , 1 個 clerk 辭左職就搵你補上 , 係就係話會 + 你人工 , 之不過有冇可能 + 到走果個同事既數先 , 如果 ( 肯定 )  + 唔到既 , 咪變相 + 你小小做多樣野 , 其實公司係著數左 , 之但係到時真係到你做唔到 , 你就幣幣都無咁幣啦 , 諗清楚 ( 因為我係舊公司都係比人咁攪 , 我先決定唔做轉工 , 你諗清楚啦 )  

    回覆刪除
  2. 咁你d 野點呀......... 要你做兩份咪c ..........

    回覆刪除
  3. 淡普洱 , 搞到我成日都悶悶不樂呀 包 , 其實我做嘅野係係佢度拆出黎架 , 不過公司會請返個人 樂樂 , 我都仲未諗掂 … 唉!!!!

    回覆刪除
  4. 講真...人係現實..真係要睇佢加幾多...加少少要做幾倍野.....想問...咁樣係唔係升職咖..個position會唔會變咖???(但其實...公司咁問得你...就代表佢地睇得起你...)..

    回覆刪除
  5. 唔好 2 樹呀 攪到你悶悶不樂 , 至多今晚我帶 mon 豬落觀塘氹妳開心呀

    回覆刪除
  6. 其實我覺得試吓都無防呀.俾人賞識真係一件開心既事呀~

    回覆刪除
  7. 柯比布 , 應該係算升左架 淡普洱 , 唔緊要 , 只不過係我自己攞黎煩啫 紗也加 , 都唔算係咪賞識嘅 , 只係比個機會公司嘅人啫

    回覆刪除
  8. 試下啦! 做唔掂佢都知你一個人辛苦架啦!

    回覆刪除
  9. 同GM講,你想試,但唔知做唔做得黎~~ 試左再算啦~~

    回覆刪除
  10. Carol, 試下都好嘅 死狗正, 佢會比一個月我試下先囉, 如果得嘅佢會比我做請多個女仔做我以前d野

    回覆刪除
  11. 火火~~ 其實都可以試下ge,因為機會難得呀!!!

    回覆刪除
  12. 同埋比d信心自己啦!!! 支持你呀!!!

    回覆刪除
  13. 佢請多個人, 咁梗係做啦. 唔洗諗喇, 問多兩次就識架啦.........

    回覆刪除
  14. 由舊年起我公司係被收購左,但全公司所有員工都保留返晒。 同時又係有個GM同我講,佢地想請個人做Technical Operation野....又同問我有無興趣試下,最後我更係會試啦~(正如你所講,呢d機會唔會成日有)。個GM都同我講,佢地之後會請返個人代做我接待員個位及會加我人工。點知人工就有加少少,但又無請返個人做我既野,咁即係我一個人做晒兩份JOB囉! 雖然個Position係改左變成Technical Operation Assistant...但做就做埋Admin野...簡直想死啦~

    回覆刪除
  15. 要考慮0既野都唔少... 工作量增加,個人私人時間自然減少。壓力亦都大d~ 好處咪就係可以學多d,又有人工加囉@_@! 我覺得係好視乎你個人係咪handle到... 如果唔係到時辛苦0既會係自己呀~ Good Luck!!!

    回覆刪除
  16. 機會係唔會等人既    所以要好好把握    年青人要多試新工你範圍 而且對方都肯俾一個月時間你去適應    你就即管放膽一試

    回覆刪除
  17. 月月, ThX 包, 一陣我就去答覆佢啦 小貓咪, 吓, 咁你辛苦, 咁你以家仲有無做呀?? 祖兒豬, 我明白啦 Camel, thx  

    回覆刪除
  18. 佢又肯加人工...我又覺得試下無妨bor! sorry! o黎遲o左...因為尋日超busy呀... 最終決定.........係...........?

    回覆刪除
  19. 最於決定梗係做啦........ GM叫到都唔做.........咁要搵定工架喇.........

    回覆刪除
  20. To All, THX , 由明天開始佢就教我做佢 d 野啦 , 佢 31 號走 , 希望到時我明晒啦。  

    回覆刪除
  21. 上把啦...try下佢啦...學多d野咪仲好...

    回覆刪除
  22. 我更係仲有做啦~ 唔做又好難出去搵工...鬼叫我學歷又唔勁咩~唉 無辨法啦~  

    回覆刪除